Den här tråden kunde hamnat nästan i vilken del som helst tycker jag, för det handlar om Offside, det enda fotbollsmagasinet i Sverige värt namnet.
Alla deras artiklar är så sjukt insugande, har man väl börjat läsa om ett lag i Armenien så kan man inte sluta trots att man tyckte att det verkade helt idiotiskt från början. Jag köpte boken för några månader sen "Bollkänsla" med en samling av deras bästa artiklar genom åren och jag plöjde igenom de där 500 sidorna som jag aldrig gjort förut, jag som är sämst i världen på att läsa böcker. Den rekommenderas varmt.
Tänkte att vi kunde diskutera olika delar från tidningen här, klassiska artiklar osv. Tänkte ta upp två stycken med en gång. Det första från senaste numret med Bosse Karlsson och UEFAs domarkår, jag är helt besatt av att analysera domarens alla rörelser nu pga den artikeln. Men jag tycker det var dåligt att de inte tog upp något om Anders Frisk avsked som domare och dess omständigheter. Undrar också hur mycket skit Peter Fröjdfelt fick för att han missade en given straff i UEFA-cupfinalen.
Sen var det en äldre artikel om den Ouden skriven av den där holländaren jag inte minns namnet på. Han ger en cynisk bild av Allsvenskan som jag älskade, en klockren analys han är för övrigt den bästa journalisten de köper in artiklar av.