Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 En liten pippi la en korv på min skärm...

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

En liten pippi la en korv på min skärm... Empty
InläggRubrik: En liten pippi la en korv på min skärm...   En liten pippi la en korv på min skärm... Emptysön jun 01, 2008 1:11 am

Det är Fredag och jag kommer hem från jobbet, första dagen på nya jobbet. En polare har övertalat mig att ta mig in till staden för en liten pizza och allmänt skitsnack så det var bara hem och duscha och bege sig. Jag bor på övervåningen och nu i sommartider så blir det rejält varmt så jag bestämde mig för att öppna fönstret lite på glänt så det skulle bli sådär sommarnatt ljummet på rummet tills jag skulle anlända hem igen.

Kommer hem på natten och möts av en ovanlig syn. Först trodde jag att alkohol på någotsätt tagit sin in i min kropp utan min vetskap. Men på min älskade dator satt där intorkad fågelavföring. Antagligen har en liten pippi vart inne och vänt på rummet, bestämt sig för att sätta sig på min dator och tänka över situationen hur han skulle ta sig ut och helt sonika gjort sitt behov.

Resultatet blev:


En liten pippi la en korv på min skärm... 22413499hq9

En liten pippi la en korv på min skärm... 31323500yr5
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

En liten pippi la en korv på min skärm... Empty
InläggRubrik: Sv: En liten pippi la en korv på min skärm...   En liten pippi la en korv på min skärm... Emptymån jun 02, 2008 8:18 am

Jag har också fågelbajs på min skärm. Men jag har undulater så det är inte så jävla märkligt.
Till överst på sidan Gå ner
Ubereil




Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 08-05-17
Ålder : 36
Ort : Örebro

En liten pippi la en korv på min skärm... Empty
InläggRubrik: Sv: En liten pippi la en korv på min skärm...   En liten pippi la en korv på min skärm... Emptyons jun 04, 2008 12:09 am

Så går det när man köper en iMac!

Übereil
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





En liten pippi la en korv på min skärm... Empty
InläggRubrik: Sv: En liten pippi la en korv på min skärm...   En liten pippi la en korv på min skärm... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
En liten pippi la en korv på min skärm...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: