Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Geniala saker på fyllan

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Geniala saker på fyllan Empty
InläggRubrik: Geniala saker på fyllan   Geniala saker på fyllan Emptysön jun 01, 2008 12:01 am

I går kom jag på två... ramsor. Eller ett är en ramsa och ett är ett ordspråk. Dessa kom jag på i fullt tillstånd och de kändes så jävla geniala då.

1. "Man måste veta vad det handlar sa köpmannen". Det där bara kom till mig när jag och polaren stod och pissade i kors. Jag vet inte varifrån, men det var fan grymt. Jag berättade sedan för hela festen och alla verkade instämma i och hylla mitt geni.

2. En ramsa som fan angränsar till det bästa som någonsin skapats. "Vi åker till Rio, och hämtar bananer, så matar vi apor (som är negrer)". Parentesen ska viskas. Jag berättade inte den för hela festen men vi var några stycken som då och då slöt oss samman och mumlade harangen. Kändes just då obetalbart.

Sen kom jag på att jag ska ställa upp i Talang 2009 med min version av Umbrella. Också detta genialt.


Så.. ge mig lite geniala upptäckter och liknande på fyllan nu. Helst ska de vara som mina, lite mindre geniala dagen efter.
Till överst på sidan Gå ner
Curtis

Curtis


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 38
Ort : Kungälvsbo i Exil

Geniala saker på fyllan Empty
InläggRubrik: Sv: Geniala saker på fyllan   Geniala saker på fyllan Emptysön jun 01, 2008 12:31 am

Vikash skrev:
Sen kom jag på att jag ska ställa upp i Talang 2009 med min version av Umbrella. Också detta genialt.

Jag ser gärna att du gör en video med ditt framträdande, så kan vi forumiter avgöra ifall vi tycker du platsar i Talang, annars så kommer vi nog ha ganska roligt åt den

Jag brukar mest säga om en idé låter dålig på fyllan så är den antagligen helt katastrofal..

Sen är jag även mannen bakom det välkända citatet: "Utgång är bara en ursäkt till att få förfesta"

E: Fan jävla studenter som skriker utanför mitt fönster, will send a jihad on them, (bara en onödig parentes)
Till överst på sidan Gå ner
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

Geniala saker på fyllan Empty
InläggRubrik: Sv: Geniala saker på fyllan   Geniala saker på fyllan Emptymån jun 02, 2008 8:17 am

I lördags kläckte tjejen ur sig "våra händer är som bajskorvar i snö" då hon är solbränd och inte jag.
Sen sade jag "att så mycket lukt kan komma ur så lite" när jag eldade på fransarna på mina avklippta jeans.
Sen i veckan nån gång sade jag "What are you, suck?" vilket gjorde suck till ett substantiv vilket är asbra.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Geniala saker på fyllan Empty
InläggRubrik: Sv: Geniala saker på fyllan   Geniala saker på fyllan Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Geniala saker på fyllan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: