Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Semestertråden!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Sandberg
Utvikningsbrud
Sandberg


Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Borås

Semestertråden! Empty
InläggRubrik: Semestertråden!   Semestertråden! Emptyfre maj 30, 2008 2:48 pm

Vad ska ni göra i sommar? Själv så blir det kolla på EM, dock inte på plats. Sen varenda bortamatch och förhoppningsvis en utlandsresa med två polare, alternativt familjen.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.guliganerna.se
Curtis

Curtis


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 38
Ort : Kungälvsbo i Exil

Semestertråden! Empty
InläggRubrik: Sv: Semestertråden!   Semestertråden! Emptyfre maj 30, 2008 3:26 pm

Jag kommer hem till den underbara västkusten på söndag. Efter det blir det att chilla, hänga med polare och kolla på EM. Någon gång i början av juni kommer även min tjej ner från Jakobstad, naaaajs..

Den 15 juli är det roliga slut, då börjar jag jobba på Viking XPRS mellan Helsingfors och Tallinn tills den 31 augusti
Till överst på sidan Gå ner
Sandberg
Utvikningsbrud
Sandberg


Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Borås

Semestertråden! Empty
InläggRubrik: Sv: Semestertråden!   Semestertråden! Emptyfre maj 30, 2008 9:06 pm

Curtis skrev:
Jag kommer hem till den underbara västkusten på söndag. Efter det blir det att chilla, hänga med polare och kolla på EM. Någon gång i början av juni kommer även min tjej ner från Jakobstad, naaaajs..

Den 15 juli är det roliga slut, då börjar jag jobba på Viking XPRS mellan Helsingfors och Tallinn tills den 31 augusti

Hur får man ett sådant jobb, ålderskrav? Fick reda på att jag troligen blir av med mitt extra jobb alternativt enbart söndagar, har inget sommarjobb heller. Ingen som har tips på jobb för en 17 åring i Borås/GBG?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.guliganerna.se
Curtis

Curtis


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 38
Ort : Kungälvsbo i Exil

Semestertråden! Empty
InläggRubrik: Sv: Semestertråden!   Semestertråden! Emptyfre maj 30, 2008 9:56 pm

Sandberg skrev:
Curtis skrev:
Jag kommer hem till den underbara västkusten på söndag. Efter det blir det att chilla, hänga med polare och kolla på EM. Någon gång i början av juni kommer även min tjej ner från Jakobstad, naaaajs..

Den 15 juli är det roliga slut, då börjar jag jobba på Viking XPRS mellan Helsingfors och Tallinn tills den 31 augusti

Hur får man ett sådant jobb, ålderskrav? Fick reda på att jag troligen blir av med mitt extra jobb alternativt enbart söndagar, har inget sommarjobb heller. Ingen som har tips på jobb för en 17 åring i Borås/GBG?

Jag pluggar till sjöingenjör, så jag har fått det genom skolan.
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Semestertråden! Empty
InläggRubrik: Sv: Semestertråden!   Semestertråden! Emptyfre maj 30, 2008 11:25 pm

Ska till Jersey i tre veckor, och tre dagar efter det blir det Amalfikusten i Italien i två veckor.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Tinky Winky
Aaawh
Tinky Winky


Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Gävle

Semestertråden! Empty
InläggRubrik: Sv: Semestertråden!   Semestertråden! Emptylör maj 31, 2008 2:32 am

Jag hade tänkt och beställa en hängmatta, kan ju inte vara fel det eller?


E; Aa just det, tänkte ta semester på den.
Till överst på sidan Gå ner
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

Semestertråden! Empty
InläggRubrik: Sv: Semestertråden!   Semestertråden! Emptylör maj 31, 2008 10:40 am

Sandberg skrev:
Fick reda på att jag troligen blir av med mitt extra jobb alternativt enbart söndagar, har inget sommarjobb heller. Ingen som har tips på jobb för en 17 åring i Borås/GBG?
Tydligen skall det vara dugligt att agera telefonförsäljare vilket man kan göra från sin sjuttonårsdag. Annonser finns på platsbanken, tror det finns två olika i Göteborg.

Drar in dryga 10 000 på mitt första sommarjobb genom kommunen, sedan skall jag och en polare göra någon översättningsgrej eller nåt till hans farsa där vi tjänar 14 000 var. Hade egentligen planerat tågluff men när jobb 2 där dök upp insåg jag att det inte blir någon tid över, så jag lär hänga i Göteborg hela sommaren och köpa kläder för pengarna.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Semestertråden! Empty
InläggRubrik: Sv: Semestertråden!   Semestertråden! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Semestertråden!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: