Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Jag har aldrig skapat en vettig tråd...

Gå ner 
+8
Tyst för fan
Bierhoff
Simon
Curtis
Ummagumma
ÅKE FÖRFAN!
Vikash
steffeg
12 posters
FörfattareMeddelande
steffeg
Vychutnaj
steffeg


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-16

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptytor maj 29, 2008 11:55 pm

...och den har heller aldrig blivit lyckad.

Den här tråden är bara en mätsticka för att se hur spontana vi kan vara. Dör den här tråden är forumet också dödsdömt.
Till överst på sidan Gå ner
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptyfre maj 30, 2008 12:09 am

Jag tror det är lite för lite provokationer för att trådarna ska flyta på bra här. Det blir alltid ett jävla liv då. Någon borde egentligen fläska på med ett riktigt ordentligt IDIOT, men jag vill fan inte vara först ;(
Till överst på sidan Gå ner
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptyfre maj 30, 2008 12:16 am

Okej. Grejen är ju att det är två snubbar som har reggat sig efter mig. Det behövs en ström av nya användare hela tiden ;<
Eller så är alla sociala.
ELLER jag vet. En IRC-kanal! Då kanske jag kan börja använda skiten igen efter några års paus.
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptyfre maj 30, 2008 12:21 am

IRC vore skoj. Om det kan medföra mer forumaktivitet vore det grymt!
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Curtis

Curtis


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 38
Ort : Kungälvsbo i Exil

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptyfre maj 30, 2008 12:53 am

jag tänkte skapa en fylle-tråd igår, där man bara skriver när man är full, då kan det kanske bli mer provokationer.

tråden blev dock aldrig av, jag somnade och nu är jag nykter så det funkar inte..
Till överst på sidan Gå ner
steffeg
Vychutnaj
steffeg


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-16

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptyfre maj 30, 2008 2:17 am

wow jag har persat!

Det är sant, jag har varit lat i rekryteringen och trott att det skulle ske av sig själv, men som det såg ut första två dagarna så verkade forumet bli en succé. Sen kom det av sig.

pirat
Till överst på sidan Gå ner
Simon

Simon


Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 08-05-16

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptyfre maj 30, 2008 11:48 am

Irc kanal på quakenet hade varit passande, typ #ath , även om det låter som nån tråkig högskola.

E: Jo, #ahm menade jag, eller liknande. Trött och tjurig var man där :-/


Senast ändrad av Simon den lör maj 31, 2008 1:24 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptyfre maj 30, 2008 11:27 pm

Simon skrev:
Irc kanal på quakenet hade varit passande, typ #ath , även om det låter som nån tråkig högskola.
#ahm vore väl bättre, no? Jag är i alla fall smått positiv till en irc-kanal, nu väntar vi bara på ett uttalande från min allsmäktige kollega TFF.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptylör maj 31, 2008 12:04 am

Funderade på det själv när forumet öppnade. Det är väl bara att skapa ifall intresse finns, TFF styr inte allt! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptylör maj 31, 2008 12:34 am

Bierhoff skrev:
Funderade på det själv när forumet öppnade. Det är väl bara att skapa ifall intresse finns, TFF styr inte allt! Smile
Vi är gemensamma makthavare, och vi beslutar ingenting såvida vi inte är överens!

STOREBROR SER DIG!
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptylör maj 31, 2008 5:12 pm

Inge problem för mig om ni vill IRC:a.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptysön jun 08, 2008 1:22 pm

bögigt med irc!
Till överst på sidan Gå ner
Simon

Simon


Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 08-05-16

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptymån jun 09, 2008 6:19 pm

bögigt med aktivitet på forumet !
Till överst på sidan Gå ner
steffeg
Vychutnaj
steffeg


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-16

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptytis jun 10, 2008 6:58 pm

Den som skriver efter mig är bög!
Till överst på sidan Gå ner
Ubereil




Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 08-05-17
Ålder : 36
Ort : Örebro

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptytis jun 10, 2008 9:39 pm

Det är jag inte alls det! Evil or Very Mad

Übereil
Till överst på sidan Gå ner
Bravo

Bravo


Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 08-05-15

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptytor jun 12, 2008 10:36 pm

fan va skumt alltså!

skulle ta en cd ur ett fodral som låg på bordet. hjärnan koppla inte riktigt och jag tog fram plånboken och började leta bland sedlarna.

skumt är rätta ordet
Till överst på sidan Gå ner
Simon

Simon


Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 08-05-16

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptytor jun 12, 2008 11:59 pm

Bravo!
Till överst på sidan Gå ner
Broelo

Broelo


Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-05-17

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Emptyfre jun 13, 2008 4:00 pm

Bravo skrev:
fan va skumt alltså!

skulle ta en cd ur ett fodral som låg på bordet. hjärnan koppla inte riktigt och jag tog fram plånboken och började leta bland sedlarna.

skumt är rätta ordet

Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Giveafuckometer
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty
InläggRubrik: Sv: Jag har aldrig skapat en vettig tråd...   Jag har aldrig skapat en vettig tråd... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Jag har aldrig skapat en vettig tråd...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: