Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Ingenting kan stoppa mig....

Gå ner 
+7
Hans_Lind
Tyst för fan
Ummagumma
Durden
Bichkop
koka-kola veins
Foxxxy Fuck
11 posters
FörfattareMeddelande
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptytor maj 15, 2008 5:06 pm

.....från att skriva exakt vad jag vill! Se det som en OT-tråd.

Ingenting kan stoppa mig.... Lol

:cyclops: :cyclops: :cyclops: :cyclops:

EDIT: Ja, det är helt okej att skämta om Engla.
Till överst på sidan Gå ner
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptytor maj 15, 2008 5:11 pm

Hur visste man tidigt att det inte var en invandrare som dödade Engla?

Man återfann cykeln! :lol!: :afro:
Till överst på sidan Gå ner
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptytor maj 15, 2008 5:13 pm

- Varför slängde Engla cykeln i skogen?
- Hon fick åka Saab istället

Höhö.
Till överst på sidan Gå ner
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptytor maj 15, 2008 5:22 pm

Där ser man, har aldrig tänkt mig dig som någon som håller på AEK. Vad säger du om avslutningen i ligan? Bara i Grekland?
Till överst på sidan Gå ner
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptytor maj 15, 2008 5:31 pm

Foxxxy Fuck skrev:
Där ser man, har aldrig tänkt mig dig som någon som håller på AEK. Vad säger du om avslutningen i ligan? Bara i Grekland?
Känns italienskt.
Till överst på sidan Gå ner
Durden

Durden


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptytor maj 15, 2008 10:30 pm

Lockas av "...förhoppningsvis en högre nivå. Välkommen." men möts av tråkiga skämt om denna Engla. Avgå!
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptytor maj 15, 2008 10:33 pm

Vi tänker inte stoppa några Engla-skämt, men de är ändå så sjukt osmakliga. Förstår inte hur man kan driva med döda personer på det sättet.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptyfre maj 16, 2008 12:22 am

Allstå, det är ju vi användarna som bestämmer nivån. Jag är en av dom som inte tycker det är humor att dra skämt om sånt som Engla eller en viss berömd källare i Österrike. Men jag och dallas har ju satt som en tumregel att detta forumet ska vara så fritt som möjligt och med så lite regler som möjligt.

Sålänge det inte blir riktigt extrema saker, som vad undrar ni då. Ptja, hemmagjorda bilder kanske som driver med Engla kanske eller nåt sånt anser jag är över gränsen. Svårt att sätta vad som är över gränsen, ni märker när gränsen är nådd. Blir varning först, tror inte på att stänga av folk direkt. Alla kan gå över gränsen och sen vet man vart den går. Så tycker man att det är hemskt att tillex "skämta" om Engla eller liknande tragedi så får man låta bli att läsa tråden helt enkelt.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
Hans_Lind
a.k.a Hirvi
Hans_Lind


Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptyfre maj 16, 2008 12:45 am

https://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU

HAHA Engla på danstävling, fett dåligt. elephant elephant elephant elephant


Lite skärpning nu Hirvi

/Tyst för fan
Till överst på sidan Gå ner
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptyfre maj 16, 2008 3:54 pm

Ingenting kan stoppa mig.... Fda4e0c6ea48b4d2eb0b286d5054feca

YESH!
Till överst på sidan Gå ner
Bravo

Bravo


Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptyfre maj 16, 2008 4:51 pm

Vikash skrev:
Ingenting kan stoppa mig.... Fda4e0c6ea48b4d2eb0b286d5054feca

YESH!

fan vill verkligen inte skämta om Österrikare i källare men den där va ju grym


Senast ändrad av Bravo den fre maj 16, 2008 5:23 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptyfre maj 16, 2008 5:21 pm

Du vet att den där inte har något med Engla att göra över huvud taget? Läs någon blaska och jag lovar att det där ansiktet dyker upp i en annan nyhet.
Till överst på sidan Gå ner
Bravo

Bravo


Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptyfre maj 16, 2008 5:23 pm

Bierhoff skrev:
Du vet att den där inte har något med Engla att göra över huvud taget? Läs någon blaska och jag lovar att det där ansiktet dyker upp i en annan nyhet.

jofan kom på det sen, orka hålla koll på alla hemskheter i världen man ska koncentrera sig på allt det positiva i världen!
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptysön maj 18, 2008 1:01 pm

I natt gjorde jag en upptäckt som sannerligen fick mig att fundera över den existensiella frågan, livet och döden. Under ett toalettbesök, när dagen redan börjat gry, satt jag och uträtade mina behov. Till min förfäran ser jag en fin liten silverfisk som sakta rör sig över golvet. Jag lutar mig framåt, för att sedan blåsa lite grann på den, och den flyger åt helvete och landar och bryter förmodligen allt vad man kan bryta, för den ligger helt orörlig och verkar inte vara särskilt hämndlysten för tillfället. Samtidigt går en tanke upp för mig, något jag aldrig tidigare tänkt eller gjort, jag har nu insett att jag har begåvats med den kraften att jag kan förgöra silverfiskar, enbart genom att blåsa lite på dem. Tanken gör mig lycklig, och känslan av makt väller in över min kropp och bildar någon slags skyddande sköld mot silverfiskar.

Nu på morgonen då jag gjorde ytterligare ett toalettbesök fann jag den delen av badrummet där silverfisken hade legat tom. Den enda fråga som slog mig då var - vad hade hänt med silverfisken? Tankarna vandrade till Bibeln, till Nya testamentet då Jesus återuppstod och graven fanns tom. Kanske var svaret så enkelt att den silverfisk jag mördat var Messias själv, och att detta var den yttersta dagen, och nu hindrade jag honom från att sitta på Gud allsmäktig högra sida och döma levande och döda. Vad händer när Jesus missar den yttersta dagen? Kanske har den yttersta dagen redan varit? Det finns olika hypoteser om när den yttersta dagen kan ha inträffat:
  • När de tog bort Top Hat ur GB:s sortiment.
  • När Sverige förlorade mot Vitryssland i hockey, i OS 2002.
  • När man lade ner Zick-Zack.
Om Jesus har missat hela spektaklet, kommer det några fler tåg? Och om så ej är fallet, vad ska han ha för bortförklaring för att han aldrig dök upp? Det är mycket att fundera över. Frågan lever vidare.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptysön maj 18, 2008 1:14 pm

Dude, dina inlägg är så extremt jäkla wannabe-djupa att man nästan trillar av pin eller något. Skriv som oss andra dödliga.
Till överst på sidan Gå ner
Bravo

Bravo


Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptysön maj 18, 2008 1:31 pm

När jag leta runt lite på internet kollat på lite band upptäkte jag bandet Jesaiah. Efter ett tag upptäckte jag att min kusins kusin (fasters exmans brors son) är trummis i Bandet. Jag som alltid trot att min släkt var en tråkig
Till överst på sidan Gå ner
Simon

Simon


Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 08-05-16

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptysön maj 18, 2008 1:55 pm

Kallar du det släkt..?

Talang är f.ö det sämsta skit som någonsin sänts på tv.
Till överst på sidan Gå ner
Bravo

Bravo


Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptysön maj 18, 2008 2:47 pm

Simon skrev:
Kallar du det släkt..?

Talang är f.ö det sämsta skit som någonsin sänts på tv.

men vafan han är ju med på våra "släktträffar", jag har en liten släkt så snyltar på andras.
Till överst på sidan Gå ner
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptysön jun 08, 2008 1:30 pm

jag ser mig inte som snål egentligen, men titta här:

20 x 37 = 740
20 x 49 = 980

980 - 740 = 240

240 / 37 = ~6,5

man tjänar alltså 6,5 paket cigg per 20 paket köpta om man väljer röda corner framför röda marlboro, trots det köpte jag marlboro igår, dumma jävla videomix med sitt dumma nya namn och dumma cigarettutbud

så nästa gång någon säger att det bara handlar om en tia i skillnad, då skall jag stå där och skratta dem rakt upp i ansiktet.. och sedan hålla med dem
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Emptyons jun 11, 2008 12:53 am

I helgen såg jag Rödeby-gänget in action!
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Sponsored content





Ingenting kan stoppa mig.... Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenting kan stoppa mig....   Ingenting kan stoppa mig.... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ingenting kan stoppa mig....
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: