Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))

Gå ner 
+4
trashbag
Ubereil
Simon
ÅKE FÖRFAN!
8 posters
FörfattareMeddelande
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 10:00 pm

Bdb ja. Har funnits där i... ja sen Februari 2007. Har skramlat ihop 56 bevakare (applåder tack) och var faktiskt uppe 60 härom dagen. Det kändes stort.
Förutom att jag använde kamrat ett tag för att stöta på popare för ett par år sen (jävligt stor success på det btw.) så har jag aldrig riktigt varit aktiv på ett riktigt ungdomscommunity, mest för de flesta personer på sådana ställen brukar vara hyfsat ovettiga. Okej nu glömde jag bort mitt syfte med tråden för jag blev helt upptagen av nåt annat.
Men öööhhh... skriv om bdb.
Till överst på sidan Gå ner
Simon

Simon


Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 08-05-16

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 10:09 pm

Har med bilddagboken, mest för att alla andra har det. Men jag kommer ICKE bli den som först länkar till den, puss.
Till överst på sidan Gå ner
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 10:11 pm

Jag hittade Lerkots bilddagbok isomras. Jag skrev förmodligen något elakt för han skrev "det är fult att vara ful" på nån jävligt flummig bild på mig från peace & love.
Till överst på sidan Gå ner
Ubereil




Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 08-05-17
Ålder : 36
Ort : Örebro

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 10:29 pm

Jag har inte bdb för jag är alternativ.

Übereil
Till överst på sidan Gå ner
trashbag

trashbag


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-18
Ålder : 34
Ort : Västerås

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 10:47 pm

Jag har "bdb" och vad jag heter där får ni lista ut själva. Jag är en tråkig jävel som i stort sätt aldrig lägger ut bilder utan jag är bara inne för att fylla ut tiden vid datorn. Något som jag stör mig väldigt på är alla som lägger ut bilder när dom fyller år i förväg. T.ex. säg att Arne fyller år den 10.e Juli. Ja då lägger Arne ut en bild på det datumet redan nu, och vad händer sedan? Jo, alla grattar honom i förväg!? Detta har jag aldrig förstått mig på?
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 10:56 pm

trashbag skrev:
Jag har "bdb" och vad jag heter där får ni lista ut själva. Jag är en tråkig jävel som i stort sätt aldrig lägger ut bilder utan jag är bara inne för att fylla ut tiden vid datorn. Något som jag stör mig väldigt på är alla som lägger ut bilder när dom fyller år i förväg. T.ex. säg att Arne fyller år den 10.e Juli. Ja då lägger Arne ut en bild på det datumet redan nu, och vad händer sedan? Jo, alla grattar honom i förväg!? Detta har jag aldrig förstått mig på?

Alla vill synas och höras?
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:06 pm

Kan vi inte göra den här till en tråd där vi länkar till nakna bilder på bilddagboken? Eller i alla fall halvnakna.
Till överst på sidan Gå ner
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:13 pm

Joe the Man tar täten!
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:15 pm

Kan det vara joe the man som startat denna eller kanske åke för den delen?
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:17 pm

Jag är oskyldig.
Däremot fanns det en tråd på det helt vilda bdb-forumet (det finns inga moderatorer) som gick ut på att länka till nakenheter där jag bidrog endel.
Till överst på sidan Gå ner
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:23 pm

Vikash skrev:
Joe the Man tar täten!
Hahahaah :>


Senast ändrad av Bichkop den mån maj 19, 2008 11:26 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:24 pm

Stygga Åke.

Jaså, Bilddagboken. Jag har ingen aning om varför det aldrig spridit sig till min bekantskapskrets, där Facebook har monopol.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:26 pm

Det där med joe the man vad var det egentligen? Det var nån som la ut en bild på fms och så var det nån som skrev som en 70-åring att det var stöttande och blablabla. Var joe den som posta eller gnällde?
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:28 pm

Tyst för fan skrev:
Det där med joe the man vad var det egentligen? Det var nån som la ut en bild på fms och så var det nån som skrev som en 70-åring att det var stöttande och blablabla. Var joe den som posta eller gnällde?
Joe lovade att posta halvnakna bilder på sig själv om IFK Göteborg skulle vinna SM-GULD. Det gjorde dom och plötsligt var han borta från forumet i några månader. Sen dök han upp med förhoppningar om att folk skulle ha glömt, men en elefant glömmer aldrig elephant ...
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Emptymån maj 19, 2008 11:29 pm

Bichkop skrev:
Tyst för fan skrev:
Det där med joe the man vad var det egentligen? Det var nån som la ut en bild på fms och så var det nån som skrev som en 70-åring att det var stöttande och blablabla. Var joe den som posta eller gnällde?
Joe lovade att posta halvnakna bilder på sig själv om IFK Göteborg skulle vinna SM-GULD. Det gjorde dom och plötsligt var han borta från forumet i några månader. Sen dök han upp med förhoppningar om att folk skulle ha glömt, men en elefant glömmer aldrig elephant ...

Hahaha. Då var hans titel klar då. Utvikningsbrud.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
Sponsored content





bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty
InläggRubrik: Sv: bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))   bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten)) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
bilddagboken (och andra communities)(...eller nej bara bdb förresten))
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: