Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Skänk mig lite glädje

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

Skänk mig lite glädje Empty
InläggRubrik: Skänk mig lite glädje   Skänk mig lite glädje Emptysön maj 18, 2008 11:36 pm

När jag är på mindre bra humör så kommer jag på mig själv med vissa "ritualer" jag har för att återfinna min glädje igen. Det absolut vanligaste är att jag slår på Scrubs och kollar på flertalet avsnitt. Annars har jag viss musik som ger mig tillbaka glädjen.

Vad brukar ni små emosar göra när ni känner er nere? Smile
Till överst på sidan Gå ner
trashbag

trashbag


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-18
Ålder : 34
Ort : Västerås

Skänk mig lite glädje Empty
InläggRubrik: Sv: Skänk mig lite glädje   Skänk mig lite glädje Emptysön maj 18, 2008 11:56 pm

Gå ut på promenad och lyssna på musik brukar göra susen för mig Smile Tyvärr så har min syrra för tillfället snott min mp3 och min bror har gjort sönder mina hörlurar så det är bara hoppas på att det inte kommer ett "emo-moment" inom en snar framtid. Annars är det väl bara att kolla på roliga klipp på youtube eller gå och lägga sig och vakna upp på bättre humör.
Till överst på sidan Gå ner
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

Skänk mig lite glädje Empty
InläggRubrik: Sv: Skänk mig lite glädje   Skänk mig lite glädje Emptysön maj 18, 2008 11:58 pm

Jag klarar inte av att gå och lägga mig för jag funderar alltid på fel saker då, måste avsluta med glädje innan jag sover.

Fler emos får skriva här! Jag vet nog att ni allt är det ibland.
Till överst på sidan Gå ner
morgel




Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 08-05-16

Skänk mig lite glädje Empty
InläggRubrik: Sv: Skänk mig lite glädje   Skänk mig lite glädje Emptymån maj 19, 2008 12:45 am

När allting känns riktigt jävla pissigt och man verkligen inte gillar eller vill göra någonting över huvudtaget, vilket som tur är inte har hänt mig på ett bra tag, brukar jag, otippat nog, vända mig till filmens värld.

Men inte vilka filmer som helst, det måste vara filmer som är lågmälda, småskaliga, har ett uns av hopplöshet och menlöshet men samtidigt en underfundig, komisk klang. Tänk Lost in Translation. Tänk Harold & Maude. Tänk Jim Jarmusch på 80-talet. Tänk till viss del American Beauty eller Magnolia.

Efter det är livet värt att leva igen.
Till överst på sidan Gå ner
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Skänk mig lite glädje Empty
InläggRubrik: Sv: Skänk mig lite glädje   Skänk mig lite glädje Emptymån maj 19, 2008 9:04 pm

Röka hjälper ibland. Sprit också. Till allt annat finns internet-shopping.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Skänk mig lite glädje Empty
InläggRubrik: Sv: Skänk mig lite glädje   Skänk mig lite glädje Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Skänk mig lite glädje
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: