Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Kärlek - Himmel eller helvete?

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Tinky Winky
Aaawh
Tinky Winky


Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Gävle

Kärlek - Himmel eller helvete? Empty
InläggRubrik: Kärlek - Himmel eller helvete?   Kärlek - Himmel eller helvete? Emptysön maj 18, 2008 2:16 am

Självklart behövs det en tråd om kärlek, det är ju hela livet liksom.

Någon som har något bekymmer eller dylikt, våga fråga bara! Har nämligen hört att TFF är en jävel på romantik.
Själv är jag så förbannat trött så jag kommer inte på någonting om vad jag ska skriva, så någon annan får äran att starta tråden med ett fint ämne.
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Kärlek - Himmel eller helvete? Empty
InläggRubrik: Sv: Kärlek - Himmel eller helvete?   Kärlek - Himmel eller helvete? Emptysön maj 18, 2008 2:17 am

Tinky Winky skrev:
Har nämligen hört att TFF är en jävel på romantik.


Shocked
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Kärlek - Himmel eller helvete? Empty
InläggRubrik: Sv: Kärlek - Himmel eller helvete?   Kärlek - Himmel eller helvete? Emptysön maj 18, 2008 2:25 am

Jag har ett problem; min drömkvinna bor i Norge. Det kan ni ju försöka lösa om ni vill.
Till överst på sidan Gå ner
Borneo

Borneo


Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-05-17

Kärlek - Himmel eller helvete? Empty
InläggRubrik: Sv: Kärlek - Himmel eller helvete?   Kärlek - Himmel eller helvete? Emptysön maj 18, 2008 2:29 am

Vikash skrev:
Jag har ett problem; min drömkvinna bor i Norge. Det kan ni ju försöka lösa om ni vill.

Ouch, been there as well. Det gick inget vidare. ;(

Det finns väl en liten chans att det skulle gå om ni ses varje/varannan helg och pallar pendla, annars så är det bara att glömma henne så fort som möjligt. Tyvärr.
Till överst på sidan Gå ner
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

Kärlek - Himmel eller helvete? Empty
InläggRubrik: Sv: Kärlek - Himmel eller helvete?   Kärlek - Himmel eller helvete? Emptysön maj 18, 2008 2:47 am

Borneo skrev:
Vikash skrev:
Jag har ett problem; min drömkvinna bor i Norge. Det kan ni ju försöka lösa om ni vill.

Ouch, been there as well. Det gick inget vidare. ;(
Nej, Norge är inte så trevligt.

(höhö)

Har annars planer på att hitta mig en norska någon gång i framtiden. Skulle inte banga på att flytta dit för en kvinna i, framtiden iaf. Norskor äger.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kärlek - Himmel eller helvete? Empty
InläggRubrik: Sv: Kärlek - Himmel eller helvete?   Kärlek - Himmel eller helvete? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Kärlek - Himmel eller helvete?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: