Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri

Gå ner 
+3
koka-kola veins
Tinky Winky
Ummagumma
7 posters
FörfattareMeddelande
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Emptysön maj 18, 2008 1:45 am

Ja, vår vardag är fylld av dessa små irritationsmoment, lightbesvikelser och i-landsproblem som vi alla hatar över allt annat.

Idag skedde ett haveri i min hårddisk. All musik försvann. Först var det ett problem med att lägga över allt från min iPod till datorn igen, men när jag väl fick det att funka saknar ungefär tusen låtar spårnummer eller bildmaterial. Det var så här nära, så här nära, att datorn åkte ut genom fönstret för tio minuter sedan. Jag önskade misär, död och hat åt Steve Jobs och hans djävulska företag innan jag skrek allt vad jag orkade och sedan samlade mig och tog ett glas cola.

Ni har inget att dölja. Ni kan tala ut här. Ni är trygga. Jag har tystnadsplikt.


Senast ändrad av Ummagumma den sön maj 18, 2008 1:48 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Tinky Winky
Aaawh
Tinky Winky


Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Gävle

I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: Sv: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Emptysön maj 18, 2008 1:47 am

Jo vi har ju dessa små fjärrkontroller, mer behöver jag väl knappt säga. Den fungerade bara inte, och en sak är säker, efter dagens omgång så kommer den 99,9% inte fungera i framtiden heller.. Den fick träsmak.
Till överst på sidan Gå ner
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: Sv: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Emptysön maj 18, 2008 1:47 am

Jaha, okej.

Jag hatar fan när man inte får tag i kontaktlinsen direkt utan måste peta efter den. Kom åt någon jävla öm punkt i vänsterögat nu och jag tror jag dör av smärta. Fy fan. Sedan hatar jag också folk som skall göra "roliga varianter" av uttrycket "kasta sten i glashus", det är verkligen sjukt löjligt.
Till överst på sidan Gå ner
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: Sv: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Emptysön maj 18, 2008 1:49 am

Fuck I-landsproblem. U-landsproblem är så jävla mycket coolare.

"Jag har gått ner en storlek!"
"Vilket U-landsproblem!"
Till överst på sidan Gå ner
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: Sv: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Emptysön maj 18, 2008 1:51 am

"Åh nej, inte ris idag igen!"
Till överst på sidan Gå ner
Don Xavier




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-05-16

I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: Sv: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Emptymån maj 19, 2008 5:14 pm

Ummagumma skrev:
Ja, vår vardag är fylld av dessa små irritationsmoment, lightbesvikelser och i-landsproblem som vi alla hatar över allt annat.

Idag skedde ett haveri i min hårddisk. All musik försvann. Först var det ett problem med att lägga över allt från min iPod till datorn igen, men när jag väl fick det att funka saknar ungefär tusen låtar spårnummer eller bildmaterial. Det var så här nära, så här nära, att datorn åkte ut genom fönstret för tio minuter sedan. Jag önskade misär, död och hat åt Steve Jobs och hans djävulska företag innan jag skrek allt vad jag orkade och sedan samlade mig och tog ett glas cola.

Ni har inget att dölja. Ni kan tala ut här. Ni är trygga. Jag har tystnadsplikt.

Har du microsoft på ena sidan och apple på andra blir det lätt så.
Till överst på sidan Gå ner
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: Sv: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Emptymån maj 19, 2008 8:26 pm

Idag blev jag lite kissnödig på bussen. Det var lite jobbigt.
Till överst på sidan Gå ner
steffeg
Vychutnaj
steffeg


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-16

I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: Sv: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Emptytis maj 20, 2008 1:39 am

ÅKE FÖRFAN! skrev:
Idag blev jag lite kissnödig på bussen. Det var lite jobbigt.
shit det är smittsamt, jag var lite kissnödig när jag var och åt men jag ville inte gå och kissa på rastplatsen för jag kände att mina jeans var lite tighta så det skulle bli jobbigt att dra upp dem igen. Nu låter jag tjock.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty
InläggRubrik: Sv: I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri   I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
I-landsproblem och lightbesvikelser som väcker raseri
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: