Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 En första början...

Gå ner 
+7
Curtis
tim
Durden
Vikash
Tyst för fan
Bichkop
Bierhoff
11 posters
FörfattareMeddelande
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

En första början... Empty
InläggRubrik: En första början...   En första början... Emptytor maj 15, 2008 3:24 pm

...finns det för allt.

Okej, nytt forum (inte mig emot). Hur, var, när togs beslutet? Utöver det, sitter ni och väljer ut vilka gentlemän som ska få tillgång till detta eller?
Till överst på sidan Gå ner
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptytor maj 15, 2008 3:25 pm

Hedersamt.
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptytor maj 15, 2008 3:27 pm

Både jag och dallas tycker att det tappat på fms så vi ville ha nåt nytt och förhoppnignsvis nåt som håller högre nivå. Vi är inte ute efter att "sno" medlemmar eller liknande, vill man prata spelet får man hänga på fms. Här är det för oss som gillar diskutera musik, film och bara rent OT. Vi började pilla med forumet igår och jag börja ge ut adressen för 10 min sen.

Nej vi väljer inte ut vilka som får vara med och inte, skickade PM till dom jag känner till och som var online. Vem somhelst som känner att den har nått att tillföra här på forumet är välkomna.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptytor maj 15, 2008 3:29 pm

Fan, jag som trodde det var ett litet slutet sällskap. En herrklubb som träffas hela tiden liksom.
Till överst på sidan Gå ner
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptytor maj 15, 2008 3:36 pm

Sådana uppkommer endast när majoriteten av de större namnen, som nu försvunnit, velat att de ska uppkomma och det brukar vara jäkligt svårt att märka att det finns men spion som jag är vet jag när och var det finns. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Durden

Durden


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-05-15

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptytor maj 15, 2008 4:18 pm

Vikash skrev:
Fan, jag som trodde det var ett litet slutet sällskap. En herrklubb som träffas hela tiden liksom.
Måste erkänna att jag blev smått besviken att så inte var fallet.

I övrigt är jag inte denna Dörden som figurerar på fmsweden om nu någon fått för sig det.
Till överst på sidan Gå ner
tim




Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptytor maj 15, 2008 5:01 pm

Oh, jag tänkte precis som Vikash. ;|
Till överst på sidan Gå ner
Curtis

Curtis


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 38
Ort : Kungälvsbo i Exil

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptytor maj 15, 2008 5:40 pm

Okej, jag som trodde jag var speciellt utvald genom en hård gallringsprocess..

men kan ju va trevligt med ett annat forum att hänga på oxå

jag är för övrigt Il Cyclone på FMS
Till överst på sidan Gå ner
Smuts

Smuts


Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 08-05-16

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptyfre maj 16, 2008 4:45 pm

Jag kände mig utvald och speciell när jag läste TFF:s PM. Snacka om besvikelse när man insåg att man inte var så utvald trots allt ;( Men bra initiativ hursomhelst! Se nu till att hålla nivån uppe boys und girls.
Till överst på sidan Gå ner
Bravo

Bravo


Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 08-05-15

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptyfre maj 16, 2008 4:46 pm

Känns som om man blir lite tvingad att gå med när får ett mail och 12h senare ett till!
Till överst på sidan Gå ner
Blitz




Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 08-05-16
Ålder : 32
Ort : Göteborg ;(

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptyfre maj 16, 2008 6:02 pm

Jag kände mig i alla fall inte speciell när jag fick TFFs PM, när man bjuder in mig så tyder det ju på att "kravet" för att komma in inte är så högt Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
Ubereil




Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 08-05-17
Ålder : 36
Ort : Örebro

En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Emptylör maj 17, 2008 4:01 pm

Blitz skrev:
Jag kände mig i alla fall inte speciell när jag fick TFFs PM, när man bjuder in mig så tyder det ju på att "kravet" för att komma in inte är så högt Rolling Eyes

"Jag skulle inte gå med i en klubb som skulle anta mig som medlem". Har för mig det var Winston Churchill som sa det.

Übereil
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





En första början... Empty
InläggRubrik: Sv: En första början...   En första början... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
En första början...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: