Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)

Gå ner 
+12
Bichkop
ÅKE FÖRFAN!
Curtis
Tinky Winky
trashbag
Borneo
Smuts
Ummagumma
steffeg
Bravo
Tyst för fan
Vikash
16 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 12:43 am

Jag gillar nätter och jag gillar ugglor. Nattugglor är typ det bästa jag vet.

En otroligt efterlängtad tråd av mig, leder allt som oftast till sjuka och härliga diskussioner. Sämsta första-inlägget någonsin, men eftersom jag är medveten om det kommer jag undan med det.

Jag kan börja med att ta upp en skum grej för övrigt. I dag trillade senaste Offside ner i min brevlåda och där säger Fredrik Ljungberg följande angående EM 2000:

"Det började ju illa mot Belgien när Rolle Nilsson fick migrän och på grund av det spelade fram till deras mål."

Jag bara undrar, är inte detta OTROLIGT jävla oprofessionellt gjort av Rolle? Bara för att han får lite huvudvärk så bestämer han sig för att ge belgarna ett mål. Vem vill han straffa? Sig själv? Djävulen? Hela den svenska nationen?

Nej du Rolle, skärpning bitte!

E: Om tråden av någon anledning inte får finnas (jag har dock uppfattat det som om den borde det, men ändå), så bara skjut den.


Senast ändrad av Vikash den lör maj 17, 2008 2:26 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 1:07 am

Vikash skrev:
E: Om tråden av någon anledning inte får finnas (jag har dock uppfattat det som om den borde det, men ändå), så bara skjut den.


Klart den får finnas, tänkte själv starta en igår men tänkte njae, känns som jag startar alla trådar...
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
Bravo

Bravo


Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 1:21 am

ere 23-05 som gäller eller får man själv bedöma när det är natt?

annars kan jag bara säga att det spelas den bästa hockeymatch jag sett på länge på sexan nu!
Till överst på sidan Gå ner
steffeg
Vychutnaj
steffeg


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-16

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 1:24 am

Vikash skrev:


Jag bara undrar, är inte detta OTROLIGT jävla oprofessionellt gjort av Rolle? Bara för att han får lite huvudvärk så bestämer han sig för att ge belgarna ett mål. Vem vill han straffa? Sig själv? Djävulen? Hela den svenska nationen?

Nej du Rolle, skärpning bitte!

Jag minns det, han fick ju en smäll i läget innan, inte migrän. Han var lite groggy och gjorde en tabbe. Lite surt.
Till överst på sidan Gå ner
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 1:27 am

steffeg skrev:
Vikash skrev:


Jag bara undrar, är inte detta OTROLIGT jävla oprofessionellt gjort av Rolle? Bara för att han får lite huvudvärk så bestämer han sig för att ge belgarna ett mål. Vem vill han straffa? Sig själv? Djävulen? Hela den svenska nationen?

Nej du Rolle, skärpning bitte!

Jag minns det, han fick ju en smäll i läget innan, inte migrän. Han var lite groggy och gjorde en tabbe. Lite surt.
Men Fredrik säger ju så, förmodligen av en anledning? Kanske vill han rentvå sig själv från synderna?

Sen har vi ju den där Emile Mumbo Jumbo Mpenza. Sicket sätt att plocka ner bollen med armen va.
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 1:31 am

När vi ändå är inne på mästerskap...Lennart Johansson's uttal om att domaren blivit utbytt i sista sekund osv i VM-94, vad vill han säga med det egentligen? Han är ju inte direkt för att säga "dumma" saker eller göra några extravaganser direkt så lustigt att an uttalar sig så...ligger det sanning i det tänker jag då.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 1:51 am

Förlåt om jag dödar er diskussion tillfälligt - men borde vi inte införa en regel för vad som ska räknas som natt? Jag föreslår mellan 00:00 och 06:00, för innan det är det kväll och efter det kommer morgonen. Det är logiskt. Det tycker jag.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 2:25 am

23.00 är sjukt mycket natt. Dessutom ser det idiotiskt ut om jag startade tråden innan det var natt. Så jag ändrar till 23.00, aye.
Till överst på sidan Gå ner
Smuts

Smuts


Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 08-05-16

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 12:01 pm

23.00, natt? Bör väl vara tidigast 00.00, men jag skulle föreslå 01.00 eller t.o.m. senare.
Till överst på sidan Gå ner
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptylör maj 17, 2008 12:56 pm

23.00 är iaf jäääääääättemycket mer natt än vad 05.00 är. Så det så.
Till överst på sidan Gå ner
Borneo

Borneo


Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-05-17

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptysön maj 18, 2008 2:33 am

Nu är det natt och jag sitter här helt i onödan egentligen. PES, Bowling och en Muffins på donken har jag hunnit avverka denna kväll innan jag slösade bort nån timme i en bil med polare utan nå'n aning om vad vi skulle göra. Jag kom fram till att sömn är underskattat och drog hem.

Köping är inte så bra som det framstår i det där tv4-programmet...
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptysön maj 18, 2008 2:39 am

Jag lyssnar på Explosions in the sky men är lite smått uttråkad. Funderar på att lägga mig och låta ögonen se en film eller Scrubs säsong 7, oh yes.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
trashbag

trashbag


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-18
Ålder : 34
Ort : Västerås

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptysön maj 18, 2008 2:41 am

Jag sitter här nu efter en lång händelsefattig dag. Började med att jag gick upp sent, runt 14.30. Klarade ut Guitar Hero II, som lillasystern fick i present, på medium. Spelade igenom alla 30 låtar på rad och sedan har jag gjort allt och inget. Varit med flera kompisar, dock bara 30 minuter högst med varje och så har jag suttit och fixat lite med musik och nu spelas Tom Jones - Sexbomb på repeat i min hjärna.
Till överst på sidan Gå ner
Tinky Winky
Aaawh
Tinky Winky


Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Gävle

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptysön maj 18, 2008 2:42 am

Tyst för fan skrev:
Funderar på att lägga mig och låta ögonen se en film eller Scrubs säsong 7, oh yes.

I så fall sitter vi på samma plan. Men jag undrar jag hur länge jag kommer kolla på filmen, känns som att jag kommer sussa redan efter någon minut.
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptysön maj 18, 2008 2:42 am

30min per polare? Wtf kan inte vara speciellt spännande vänner...
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
trashbag

trashbag


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-18
Ålder : 34
Ort : Västerås

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptysön maj 18, 2008 2:47 am

Tyst för fan skrev:
30min per polare? Wtf kan inte vara speciellt spännande vänner...

Första tre köpte jag cigg åt. Fjärde följde jag med på promenad och sen hem för hon ville inte gå själv. Femte satt jag och kolla på youtube-filmer med innan han skulle på fest. Sedan så har jag träffat lite polare ute som jag bara hejat på, typ. Alla skulle på fest eller vara med gamla kompisar som dom inte hade varit med på länge (alltså vara själva med dom). Och jag som har match imorgon har således alkohol-/festförbud...
Till överst på sidan Gå ner
Curtis

Curtis


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 38
Ort : Kungälvsbo i Exil

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptymån maj 19, 2008 2:49 am

hmm, då har man varit frånvarande hela helgen, jag har varit i vårat kära grannland Finland. Jag bor ju egentligen på Åland som tillhör Finland men nu var jag i "riktiga" Finland dvs fastlandet.

Jag gjorde väl typ det man brukar göra i Finland, jag menar alltså bada bastu, dricka kosken och försöka sig förstå vad finnarna säger.

Jag gjorde ju inte detta riktigt frivilligt, utan jag blev övertalad, var nog ganska full när jag tackade jag.

För övrigt så får man ont i huvudet av att höra för mycket finska... pig
Till överst på sidan Gå ner
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptyfre maj 23, 2008 12:34 am

Har ni tänkt på saker som bara är roliga på natten?
Typ den där tävlingen som är uppe på fms. "Balls". Det betyder pungkulor. Skitbra.
Till överst på sidan Gå ner
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptyfre maj 23, 2008 12:38 am

ÅKE FÖRFAN! skrev:
Har ni tänkt på saker som bara är roliga på natten?
Typ den där tävlingen som är uppe på fms. "Balls". Det betyder pungkulor. Skitbra.
Tänkte på det när den kom upp. Fnissade till lite.
Till överst på sidan Gå ner
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptyfre maj 23, 2008 12:41 am

Det gjorde inte jag. Det var nog dag.
Till överst på sidan Gå ner
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptyfre maj 23, 2008 1:18 am

pungkulor, hehe....

Sitter och skriver mitt absolut sista arbete under gymnasietiden, känns lite vemodigt men mest tråkigt

KAN NÅGON GE MIG EN NETGUN I STUDENTPRESENT?!?!?!

edit: alltså vad i helvete är detta..?

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) 22s46-skallig-826_j_643986b
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptyfre maj 23, 2008 1:47 am

Va i helvete är det här version 2:


Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) 3447786819
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptyfre maj 23, 2008 1:49 am

Tyst för fan skrev:
Va i helvete är det här version 2:


Bild
Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) 156310_1_f
Till överst på sidan Gå ner
Kimzor
istheshit



Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-05-23

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptyfre maj 23, 2008 2:19 am

Har alltid haft ett spjut i sidan till jävla Cameron Diaz. Hela synen på henne som en sexsymbol likt många andra hollywood-actresses har jag funnit helt absurd eftersom hon inte är snygg.

Hur som helst, efter att ha sett What Happens in Vegas vill jag besudla henne med mitt turkiska grillspett.
Till överst på sidan Gå ner
Kimzor
istheshit



Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-05-23

Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Emptyfre maj 23, 2008 2:29 am

Tack Micke för avataren. Jag hoppas att du känner min bottenlösa kärlek till dig, dag som natt.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)   Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Tråden för alla nattugglor (Öppet: 23-06)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: