Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)

Gå ner 
+11
trashbag
morgel
Tyst för fan
Bichkop
Vikash
Ummagumma
Hans_Lind
koka-kola veins
steffeg
Bierhoff
Sandberg
15 posters
FörfattareMeddelande
Sandberg
Utvikningsbrud
Sandberg


Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Borås

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptyfre maj 16, 2008 7:20 pm

Vad dricks det vanligen hos er? Jag dricker bara uteslutande öl i princip, är man inte 18 så är man inte. Men även ful-vodka kan slinka ner om man vill bli full snabbt.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.guliganerna.se
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptyfre maj 16, 2008 7:57 pm

I stort sett allt slinker ner, dricker dock vanligtvis öl. Annars kan det bli lite gin blandat med annat eller tequila shots tidigt eller dylikt.
Till överst på sidan Gå ner
steffeg
Vychutnaj
steffeg


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-16

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptyfre maj 16, 2008 9:37 pm

Usch, tiden innan man är eller känner någon som är 20+ är tufft för ens fyllor. Har aldrig varken före eller efter umgåtts med så mycket skumma jugoslaver. Men det är skitbra service, vodkataxi till folket!
Till överst på sidan Gå ner
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptyfre maj 16, 2008 9:49 pm

Jag låter oftast andra ordna, stämmer det verkligen att det är hur lätt som helst att få tag på allt från vodka till LSD vid Stigs center? Neutral
Till överst på sidan Gå ner
Hans_Lind
a.k.a Hirvi
Hans_Lind


Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-05-15

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptyfre maj 16, 2008 10:11 pm

Öl och ibland alkoläsk (som inte köps själv dock).

Öl är gott, cider är falskt, klarar fan inte av att dricka sliskiga falska jävla drycker som försöker smaka non-alcohol.
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptyfre maj 16, 2008 11:44 pm

koka-kola veins skrev:
Stämmer det verkligen att det är hur lätt som helst att få tag på allt från vodka till LSD vid Stigs center? Neutral
Du har ju själv sagt det till mig, trodde du hängde där varje vecka? Har du ljugit mig rakt i ansiktet?

Cider har jag inga bra minnen av sedan Norrköping borta. Åkte dit med en polare och en i en parallellklass, vars polare hade tagit med sig två fjortisar från ghettot Viksjö. Eftersom att jag var den enda av dem som var förhållandevis nykter fick jag mer eller mindre agera förälder åt samtliga i sällskapet. En av dessa ghettobrudar spydde upp hela sin frukost efter en (!) cider. Spyan var rosa. Det var sjukt vidrigt.

Hata fjortisar som beter sig som drägg, över allt annat.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 1:34 am

Ummagumma skrev:
koka-kola veins skrev:
Stämmer det verkligen att det är hur lätt som helst att få tag på allt från vodka till LSD vid Stigs center? Neutral
Du har ju själv sagt det till mig, trodde du hängde där varje vecka? Har du ljugit mig rakt i ansiktet?
Hey, jag har bara sagt att jag har hört sådant! När jag har besökt Stigs center har det enbart varit i syfte av ölhandel, så det så!
Till överst på sidan Gå ner
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 1:37 am

Kan någon förklara för oss oinvigda vad Stigs Center är för något ställe?
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 1:38 am

koka-kola veins skrev:
Hey, jag har bara sagt att jag har hört sådant! När jag har besökt Stigs center har det enbart varit i syfte av ölhandel, så det så!
Jaha, trodde du var en sådan där göteborgare som lyssnar på Nationalteatern och flummar...
    Farsan sitter hemma framför TV:n
    Morsan sitter antagligen breve
    Lika bra att ta sig ner till EPA:s torg
    Där kan vi låta betongen gunga!
    Gasa och sniffa och flumma!
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 1:40 am

Vikash skrev:
Kan någon förklara för oss oinvigda vad Stigs Center är för något ställe?
Det är ett ställe där det dyker upp lastbilar med makedonier och turkar som säljer sprit och dylikt till de fjortisar som saknar kontakter. Vägkrog. Bedrivs även kakelhandel i närheten.

Edit: Dallas;
Nej, jag har aldrig vågat hänga med de coola typerna i Vasaparken. Men en dag så. elephant
Till överst på sidan Gå ner
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 2:27 am

Idag blandade jag ihop det finaste.. Pucko blandat med Malibu, wuhu.
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 2:41 am

Det finns en drink som jag fått smakat på flera gånger men aldrig köpt själv då jag inte vet vad den heter. Den innehåller vodka, redbull, Jäger, lime och grejer. Smakar som det där godiset Zoo. Galet gott!
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
morgel




Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 08-05-16

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 5:13 am

Det mesta slinker ner, faktiskt. Ikväll blev det efterfest med ett gäng kineser, de hade en hel kundvagn från Willys full med 3,5or (jag tror inte de känner till systembolaget) men vi som var riktiga män (mao vi svenskar) drack uteslutande ren whisky och lite starköl.

Imorgon är det svenska cupen som gäller, Vasalund-Linköping i damcupen inleder dagen 12:30. Kan vara dags för en eller två återställare innan dess.
Till överst på sidan Gå ner
Bierhoff

Bierhoff


Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 33
Ort : Schweden

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 12:41 pm

Nej, fyfan vad dåligt jag mår. Ibland känns det inte värt det helt enkelt. Staropramen är perfekt men dagen efter är inte den samma. Ikväll är det dock del två så jag ser fram emot att utklassa alla i öldrickande.
Till överst på sidan Gå ner
morgel




Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 08-05-16

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptylör maj 17, 2008 2:02 pm

Fuck Vasalund-Linköping i regn och bakfyllestadie. Sirius-DIF here we come.
Till överst på sidan Gå ner
trashbag

trashbag


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-18
Ålder : 34
Ort : Västerås

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptysön maj 18, 2008 3:12 am

Eftersom jag inte har fyllt systemet än så kan jag inte precis välja och vraka. Därför brukar det bli det som kompisarna vill dela på (framförallt eftersom det är en kompis kusin som brukar köpa åt oss). Det brukar sluta med någon fulöl och koppabergs- eller rekorderlig cider. Jag själv dricker helst grogg med vodka och något gott till. Mina kompisar är precis tvärtom och hatar sprit över allt annat (när det kommer till alkohol alltså) och därför blir det inte så ofta som jag kan njuta när det ska drickas. När jag är utomlands passar jag dock på och testar olika drinkar och så vidare. Favoritöl är Heineken helt klart men den kostar mer än vad den smakar. Vi är fortfarande så unga (och fattiga) att vi hellre väljer fulöl 50cl för 10-11 kr/styck än Heineken 33cl för 13 kr/styck.
Till överst på sidan Gå ner
Hank




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-05-18

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptysön maj 18, 2008 12:10 pm

Öl, alltid öl. Händer dock att det vid väl valda tillfällen slinker ner en GT eller sju.

Stigs Center var det ja. Ställen har ju en sjuklig fame runt om i Göteborg, men jag har aldrig ens tänkt tanken på att åka dit, och jag vet då ingen annan som gjort det heller. För egen del är det bara fyra veckor kvar till systemför ålder, men det är då verkligen inga problem. I nuläget är nästan hela min bekantskapskrets över tjugo. Dessutom har jag vänner som snart är trettiotaggare, så egentligen har det aldrig varit några problem, men visst har det vid några udda tillfällen krisat, med ljummen Harboe Guld som resultat.
Till överst på sidan Gå ner
Curtis

Curtis


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 08-05-15
Ålder : 38
Ort : Kungälvsbo i Exil

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptymån maj 19, 2008 3:00 am

Hank skrev:
Öl, alltid öl. Händer dock att det vid väl valda tillfällen slinker ner en GT eller sju.

Stigs Center var det ja. Ställen har ju en sjuklig fame runt om i Göteborg, men jag har aldrig ens tänkt tanken på att åka dit, och jag vet då ingen annan som gjort det heller. För egen del är det bara fyra veckor kvar till systemför ålder, men det är då verkligen inga problem. I nuläget är nästan hela min bekantskapskrets över tjugo. Dessutom har jag vänner som snart är trettiotaggare, så egentligen har det aldrig varit några problem, men visst har det vid några udda tillfällen krisat, med ljummen Harboe Guld som resultat.

Jag har faktiskt varit där ca 3 gånger för ca 5 år sen lr ngt. Mycket skumma lastbilar och folk, sålde ofta billiga cigg oxå.
Var ju sådär kul en gång när man var tvungen att följa med ngn bulgar och sätta sig i passagerarsättet på hans lastbil för att få sin sprit.
Till överst på sidan Gå ner
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptymån maj 19, 2008 2:08 pm

Nuförtiden blir det nästan uteslutande vodka, även om det slank ner ett par öl och en flaska mousserande i helgen också. Det är så jävla överlägset, fyllan blir bättre och det är mycket enklare att dricka.

Öl är bara gott på krogen, mer eller mindre.
Till överst på sidan Gå ner
ÅKE FÖRFAN!

ÅKE FÖRFAN!


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-05-19

Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Emptymån maj 19, 2008 2:31 pm

Har heltröttnat på öl så det brukar bli vodkagrogg eller vin. Vin är jävligt fint att bli full på, man blir på så härligt humör.
Jag har blivit väldigt duktig på att fixa budgetfyllor. Det är inte ofta jag behöver punga ut över en hundring för att bli på gott humör. Ofta är det till och med gratis, det är vackert när kompisar åker till ryssland och köper 8 liter vodka.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty
InläggRubrik: Sv: Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)   Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Bira Bira Bira, Bärs Bärs Bärs (Och allt annat i alkoholväg)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: