Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!

Gå ner 
+6
Tyst för fan
Tinky Winky
Ummagumma
Durden
koka-kola veins
Sandberg
10 posters
FörfattareMeddelande
Sandberg
Utvikningsbrud
Sandberg


Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Borås

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyfre maj 16, 2008 3:14 pm

Fick precis reda på mitt Nationella i Matte A. 34 poäng varav 10 VG poäng, lutar åt ett VG i betyg skulle bli besviken annars även om jag inte fått VG på speciellt många prov.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.guliganerna.se
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyfre maj 16, 2008 10:22 pm

Ja fy fan, man börjar ju få betyg och skit nu. Hittills har jag fått reda på följande (går i ettan, samhäll);
MVG i engelska, svenska och historia
VG i tyska (MVG om det går bra på nationella), idrott & hälsa (fast det betyget får man ju inte förrän om ett år), samhällskunskap och elevdemokrati
G i matte
IG i estetisk verksamhet (Laughing)

Om jag skulle sätta betyg på mitt första gymnasieår blir det nog ett VG, det är en rätt kul klass och lärarna är helt okej, fast lite trist med typ exakt samma grejor som vi hade i nian.
Till överst på sidan Gå ner
Durden

Durden


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyfre maj 16, 2008 10:52 pm

Skola, betyg, fan. Har två veckor på mig om jag har tur, annars en vecka, att göra klart en jäkla massa uppgifter. Film, radioprogram, debattartikel om bedömningssystemet för projektarbeten, miljödebatt ur Tysklands perspektiv, seminarie där jag ska prata om kriminalitet ur ett behavioristiskt och kognitivt perspektiv samt att skriva om Freidrich Nietzsche och Sören Kierkegaard. En vecka att se fram emot med andra ord. Helvete vad skönt det ska bli att inte behöva gå tillbaka till gymnasiet igen efter femte juni.


Senast ändrad av Durden den lör maj 17, 2008 1:22 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Ummagumma
Admin
Ummagumma


Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-05-14

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyfre maj 16, 2008 11:35 pm

Durden skrev:
...samt att skriva om Freidrich Niezsche och Sören Kierkegaard.
Se där, jag skriver just nu ett fördjupningsarbete i religion, och Freidrich Niezsche, Marx och agnosticismen blev ämnet. Borde kanske starta en religionstråd.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se/
Durden

Durden


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyfre maj 16, 2008 11:45 pm

Ummagumma skrev:
Durden skrev:
...samt att skriva om Freidrich Niezsche och Sören Kierkegaard.
Se där, jag skriver just nu ett fördjupningsarbete i religion, och Freidrich Niezsche, Marx och agnosticismen blev ämnet. Borde kanske starta en religionstråd.
Mitt arbete är dock inom kursen Filosofi A och existentialismen. Betade av Sartre för någon vecka sedan. Inte den roligaste av alla inriktningar, men finns inte så mycket man kan göra när man kämpar under den ryska tantens piska.

Slår dock ett slag för Psykologi B och själva ämnet i största allmänhet. Den överlägset mest intressanta kursen under hela min gymnasietid.
Till överst på sidan Gå ner
Tinky Winky
Aaawh
Tinky Winky


Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Gävle

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptylör maj 17, 2008 12:49 am

.. Gud vad jag älskar att man kan köpa allt för pengarna.Köpte en svenska-uppsats idag av en polare, som blir väldigt viktig i kampen mot ett MVG i svenska.
Till överst på sidan Gå ner
Tyst för fan
Admin
Tyst för fan


Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 08-05-14
Ålder : 40
Ort : Falkenberg

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptylör maj 17, 2008 12:52 am

Tinky Winky skrev:
.. Gud vad jag älskar att man kan köpa allt för pengarna.Köpte en svenska-uppsats idag av en polare, som blir väldigt viktig i kampen mot ett MVG i svenska.


Haha, så sniket.
Till överst på sidan Gå ner
https://atomheartmother.swedishforum.se
koka-kola veins

koka-kola veins


Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Glenn

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyons maj 21, 2008 7:02 pm

Jag skall skriva en debattartikel där jag argumentar för växthuseffekten, alltså förklarar varför växthuseffekten är kanon. Det behöver inte vara seriöst, argumenten kan vara lite mer åt det oseriösa hållet. Förslag?

Hittils har jag att det blir bättre klimat för elefanter. elephant
Till överst på sidan Gå ner
steerge

steerge


Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 08-05-17

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyons maj 21, 2008 7:09 pm

Sverige kommer få ett soft medelhavsklimat inom en snart framtid så KUTGW with the skräpa ner.
Till överst på sidan Gå ner
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyons maj 21, 2008 7:15 pm

De delar av världen där det varit varmt har haft sina goda år nu. Vi har haft det lite för kallt här uppe i en herrans massa år, och om vi då får ett lite mildare klimat är det inte mer än rätt att de får det lite för varmt i några tusen år.
Till överst på sidan Gå ner
Durden

Durden


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptyons maj 21, 2008 7:28 pm

steerge skrev:
Sverige kommer få ett soft medelhavsklimat inom en snart framtid så KUTGW with the skräpa ner.
"Fel", snarare sägs det bli ett tropiskt. Drömmer mig bort till Brasilien. Ja tack. Sparar in ett par slantar på den flygresan. Centraleuropa "får" dock ett medelhavsklimat. Vänd det dåliga till något "bra". Sandboarding i Spanien, Kairo blir Venedig. Lite vatten har ingen dött av. Tropiska cykloner skulle bara ge lite trevlig spänning i vardagen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6ljder_av_en_global_uppv%C3%A4rmning
Till överst på sidan Gå ner
Sandberg
Utvikningsbrud
Sandberg


Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Borås

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 12:46 pm

Kommer att få minst VG i Engelska A. VG på reading och lissing. Minst VG på muntliga och har inte fått reda på uppsatsen än. Lite besviken är jag men har trots allt inte lärt mig någon under detta året, och eftersom jag hade VG i nian så är det logiskt.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.guliganerna.se
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 1:21 pm

Sandberg skrev:
Kommer att få minst VG i Engelska A. VG på reading och lissing. Minst VG på muntliga och har inte fått reda på uppsatsen än. Lite besviken är jag men har trots allt inte lärt mig någon under detta året, och eftersom jag hade VG i nian så är det logiskt.
Jag tycker att du skall vara jävligt glad över ditt VG....
Till överst på sidan Gå ner
Sandberg
Utvikningsbrud
Sandberg


Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Borås

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 6:33 pm

Foxxxy Fuck skrev:
Sandberg skrev:
Kommer att få minst VG i Engelska A. VG på reading och lissing. Minst VG på muntliga och har inte fått reda på uppsatsen än. Lite besviken är jag men har trots allt inte lärt mig någon under detta året, och eftersom jag hade VG i nian så är det logiskt.
Jag tycker att du skall vara jävligt glad över ditt VG....

Jag undrad vad det är för puckade lärare du har som sätter betyg på ett ord.....?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.guliganerna.se
Vikash

Vikash


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 6:41 pm

Jag... orkar inte ta striden. NEH!
Till överst på sidan Gå ner
Bichkop

Bichkop


Antal inlägg : 68
Registreringsdatum : 08-05-15
Ort : Där jag är e’re alltid bäst

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 6:59 pm

Orka skoltrådar överhuvudtaget.

Denna tråd får.. G minus.
Till överst på sidan Gå ner
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 7:03 pm

Sandberg skrev:
Jag undrad vad det är för puckade lärare du har som sätter betyg på ett ord.....?
Ett ord kan säga ganska mycket om ens språkkunskaper.....

Listening, till nästa gång.

pig pig pig
Till överst på sidan Gå ner
Sandberg
Utvikningsbrud
Sandberg


Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Borås

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 10:14 pm

Foxxxy Fuck skrev:
Sandberg skrev:
Jag undrad vad det är för puckade lärare du har som sätter betyg på ett ord.....?
Ett ord kan säga ganska mycket om ens språkkunskaper.....

Listening, till nästa gång.

pig pig pig

Och det tror du inte jag visste?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.guliganerna.se
Foxxxy Fuck

Foxxxy Fuck


Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-05-15

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 10:53 pm

Nej Joe the Man, det visste du inte. Bara släpp det nu.....
Till överst på sidan Gå ner
Sandberg
Utvikningsbrud
Sandberg


Antal inlägg : 54
Registreringsdatum : 08-05-16
Ort : Borås

Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Emptytor maj 22, 2008 11:46 pm

Foxxxy Fuck skrev:
Nej Joe the Man, det visste du inte. Bara släpp det nu.....

Sandberg heter jag. Och jo det visste jag. Jag är faktiskt relativt bra på engelska.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.guliganerna.se
Sponsored content





Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!   Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Tråden om världens tråkigaste ämne....skolan!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off Topic-
Hoppa till: